ROOT
WÓJT GMINY LEGNICKIE POLE
ogłasza przetarg ustny ograniczony do właścicieli nieruchomości przyległych
do sprzedawanej nieruchomości gruntowej, niezabudowanej o powierzchni 0,0180 ha położonej w granicy działki 231/1 w miejscowości Kłębanowice
z urządzona księgą wieczystą LE1L/00041836/4
Cena wywoławcza nieruchomości – 4 070 + 23% podatek VAT
Wadium: 500 zł
Przeznaczenie nieruchomości - W miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego teren działki numer 231/1 w obrębie Kłębanowice położony jest na terenie objętym jednostką strukturalną KDW - teren drogi wewnętrznej.
Opis nieruchomości – Działka zlokalizowana w gminie Legnickie Pole, w centrum wsi Kłębanowice. Działka niezabudowana, zagospodarowana jako ogródek przydomowy. Działka ma bezpośredni dostęp do drogi gminnej. Teren nieogrodzony.
2. Szczegółowe warunki zagospodarowania działki określa miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego uchwałą Rady Gminy Legnickie Pole nr XXII/114/2005 z dnia 27 kwietnia 2005 r (publikacja Dz. U. Woj. Dolnośląskiego Nr 104 poz. 2253).
3. Koszty umowy notarialnej pokrywa kupujący.
4. Termin składania wniosków przez osoby, którym przysługuje pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości zgodnie z art. 34 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami upłynął 10.08.2023 r. Informacja o wywieszeniu wykazu znajdowała się na tablicy ogłoszeń urzędu, sołectwa Kłębanowice oraz na stronie internetowej urzędu i w prasie lokalnej.
Przetarg odbędzie się 23.10.2023 r. o godz.12.00 w Urzędzie Gminy Legnickie Pole
Zainteresowani winni wpłacać wadium do 19.10.2023 r.
na numer konta 37 8649 1031 2001 0000 0101 0003
Bank Spółdzielczy w Legnicy Oddział w Legnickim Polu, ul. Św. Jadwigi
O wysokości postąpienia decydują uczestnicy przetargu, z tym że postąpienie nie może wynosić mniej niż 1 % ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych. Uczestnicy przetargu zobowiązani są posiadać:
osoby fizyczne - dokument potwierdzający tożsamość (zawierający PESEL),
osoby prawne – aktualny odpis z właściwego rejestru,
pełnomocnicy - dokument potwierdzający tożsamość i pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania oferenta oraz potwierdzenie wniesienia opłaty za pełnomocnictwo
w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność w formie spółki cywilnej- umowę spółki oraz stosowne dokumenty do działania w imieniu spółki,
w przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
- oświadczenie oferenta o numerze konta bankowego, na które w przypadku nie wygrania przetargu ma zostać zwrócone wadium.
- dokument potwierdzający własność nieruchomości przyległej do sprzedawanej działki.
Brak któregokolwiek z wyżej wymaganych dokumentów jest podstawą niedopuszczenia uczestnika do przetargu.
Jeżeli osoba, która nabyła przedmiot przetargu uchyli się od podpisania umowy notarialnej, traci prawo do wpłaconego wadium i przedmiotu przetargu. Cena nieruchomości sprzedawanej w drodze przetargu podlega zapłacie jednorazowo, nie później niż do dnia zawarcia umowy przenoszącej własność. Szczegółowych informacji na temat ww. nieruchomości udziela Wydział Nieruchomości i Ochrony Środowiska tel.76 85 82 869, pokój 21 III p. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania lub unieważnienia przetargu.
Ogłoszenie podaje się do publicznej wiadomości wywieszając na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Legnickie Pole i we wsi Kłębanowice na okres min. 30 dni tj. od 21.09.2023r. do 23.10.2023r. Ponadto ogłoszenie opublikowano na stronie internetowej www.legnickiepole.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w prasie lokalnej.
Legnickie Pole, 21.09.2023r.
OBWIESZCZENIE
o przedłużeniu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji administracyjnej
Zgodnie z art. 36 § 1 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.), zawiadamiam o niemożności załatwienia przedmiotowej sprawy w ustawowym terminie ze względu na konieczność uzyskania opinii organów w zakresie konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby o określenie zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko
dla przedsięwzięcia polegającego na : „Budowie zespołu hal magazynowych z zapleczami socjalno-biurowymi i niezbędną infrastrukturą techniczną realizowanego na dz. nr 373/1 373/2, 373/3, 172/6, 172/7, 10/20, 10/16 obręb 0004 Gniewomierz, gm. Legnickie Pole”.
Postępowanie przedłużone zostaje w oparciu o pismo Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu z dnia 31 lipca 2023 r. informujące o braku możliwości załatwienia przez organ sprawy w terminie z uwagi na konieczność uzyskania wyjaśnień do Karty informacyjnej przedsięwzięcia. Wyznaczony termin rozstrzygnięcia przedmiotowej sprawy do dnia 26 września 2023 r.
W związku z powyższym informuję, iż zakończenie postępowania administracyjnego
w przedmiotowej sprawie przez tut. organ planowane jest do dnia 10 listopada 2023r.
Zgodnie z art. 37 § 1 Kodeksu Postępowania Administracyjnego stronie przysługuję prawo do wniesienia ponaglenia zawierające uzasadnienie, które wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Legnicy za pośrednictwem Wójta Gminy Legnickie Pole.
Zgodnie z art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późń. zm.) jeżeli liczba stron postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10 stosuję się przepis art. 49 kodeksu postępowania administracyjnego. Zgodnie zaś z art. 49 k.p.a. „zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. Zawiadomienie uważa
się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej”.
OBWIESZCZENIE
o przedłużeniu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji administracyjnej
Zgodnie z art. 36 § 1 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.), zawiadamiam o niemożności załatwienia przedmiotowej sprawy w ustawowym terminie ze względu na konieczność uzyskania opinii organów w zakresie konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby o określenie zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko
dla przedsięwzięcia polegającego na : „Budowa linii malowania kataforetycznego” realizowanego na działkach nr 5/9 oraz 5/12 obręb Gniewomierz, gm. Legnickie Pole.
Postępowanie przedłużone zostaje w oparciu o pismo Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu z dnia 15 września 2023 r. informujące o braku możności załatwienia przez organ sprawy w terminie z uwagi na konieczność szczegółowego przeanalizowania uzupełnionego materiału dowodowego w sprawie. Przewidywany termin załatwienia sprawy nastąpi do dnia 20 października 2023 r.
W związku z powyższym informuję, iż zakończenie postępowania administracyjnego
w przedmiotowej sprawie przez tut. organ planowane jest do dnia 10 listopada 2023 r.
Zgodnie z art. 37 § 1 Kodeksu Postępowania Administracyjnego stronie przysługuję prawo do wniesienia ponaglenia zawierające uzasadnienie, które wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Legnicy za pośrednictwem Wójta Gminy Legnickie Pole.
Zgodnie z art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późń. zm.) jeżeli liczba stron postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10 stosuję
się przepis art. 49 kodeksu postępowania administracyjnego. Zgodnie zaś z art. 49 k.p.a. „zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. Zawiadomienie uważa
się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej”.
Zawiadomienie
o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.), w związku z art. 73 ust. 1
i art. 33 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.)
zawiadamiam
że na wniosek złożony przez Ewelinę Przybylską pełnomocnika Gospodarstwa Sadowniczego „LEGSAD” Rafał Koźlak, Kościelec 14 B, 59 – 223 Krotoszyce z dnia
15 maja 2023 r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Wykonanie urządzenia wodnego służącego do poboru wody podziemnej z ujęcia wody podziemnej studnią wierconą nr LS-4 w (działka nr 35 obręb Koiszków), gm. Legnickie Pole, powiat legnicki”
Informuję o uprawnieniach stron tego postępowania wynikających z art. 10 kodeksu postępowania administracyjnego do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium. Ponadto informuję wszystkich zainteresowanych o możliwości składania uwag
i wniosków dotyczących w/w zamierzenia inwestycyjnego oraz o możliwości zapoznania się z dokumentacją w Urzędzie Gminy w Legnickim Polu przy ul. Dientzenhofera 1
pokój nr. 22 w godz. od 800 do 1400 w terminie 30 dni od daty wywieszenia niniejszego zawiadomienia. Niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości na okres 14 dni przez zamieszczenie na tablicach ogłoszeń: Urzędu Gminy Legnickie Pole
oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy.
Zgodnie z art. 77 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 78 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących potencjalnie
znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839 z późn. zm.), decyzję
o środowiskowych uwarunkowaniach Wójt Gminy Legnickie Pole wyda po uzgodnieniu przedsięwzięcia przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu
oraz Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
Zgodnie z art. 35 § 5 Kodeksu postępowania administracyjnego do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa
dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy Strony albo z przyczyn niezależnych od organu. Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii pomocniczych i uzgodnień.
Zgodnie z art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późń. zm.) jeżeli liczba stron postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10 stosuję się przepis art. 49 kodeksu postępowania administracyjnego. Zgodnie zaś z art. 49 k.p.a. „zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia,
w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości
lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. Zawiadomienie uważa
się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej”.
Podkategorie
BIP LEGNICKIE POLE Liczba artykułów: 1415
URZĄD GMINY Liczba artykułów: 332
WYDZIAŁY Liczba artykułów: 5
WŁADZE GMINY Liczba artykułów: 3
NABORY NA WOLNE STANOWISKA PRACY Liczba artykułów: 36
PLANOWANIE PRZESTRZENNE Liczba artykułów: 44
System Informacji Publiczej Legnickie Pole Liczba artykułów: 1
LINK: https://sip.gison.pl/legnickiepole
COM_CONTENT_READ_MORESystem Informacji Publiczej Legnickie Pole
OCHRONA ŚRODOWISKA Liczba artykułów: 58
DECYZJE O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH - ZGODY NA REALIZACJĘ Liczba artykułów: 40
PROGRAM OCHRONY ŚRODOWISKA DLA GMINY LEGNICKIE POLE Liczba artykułów: 4
GOSPODARKA ODPADAMI KOMUNALNYMI Liczba artykułów: 12
WSPÓŁPRACA Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI Liczba artykułów: 24
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE Liczba artykułów: 16
Gminne Jednostki Organizacyjne oraz GZGK Sp. z o.o. Liczba artykułów: 13
KONTROLE Liczba artykułów: 1
MIENIE GMINNE Liczba artykułów: 59
Przetargi Liczba artykułów: 19
Mieszkania komunalne Liczba artykułów: 1
INNE Liczba artykułów: 67
Petycje Liczba artykułów: 5
Udostępnienie informacji publicznej Liczba artykułów: 5
Polityka wewnętrzna Liczba artykułów: 1
Projektowanie aktów normatywnych Liczba artykułów: 1
Programy z zakresu realizacji zadań publicznych Liczba artykułów: 1
Tryb działania władz publicznych i ich jednostek organizacyjnych Liczba artykułów: 1
Informacja o sposobie stanowienia aktów publicznoprawnych Liczba artykułów: 1
Petycje do Wójta Gminy Legnickie Pole Liczba artykułów: 0
Mieszkania komunalne Liczba artykułów: 8
RODO Liczba artykułów: 6
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Mariusz Kania
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Klauzule Informacyjne Liczba artykułów: 5
Decyzje PUODO Liczba artykułów: 1
Preferencyjny zakup węgla Liczba artykułów: 2
Konsultacje społeczne w sprawie statutów sołeckich Liczba artykułów: 1
RADA GMINY Liczba artykułów: 597
STRUKTURA RADY GMINY Liczba artykułów: 19
SKŁAD RADY Liczba artykułów: 15
KLUBY RADNYCH Liczba artykułów: 1
RADNI, KTÓRZY ZREZYGNOWALI Z KADENCJI Liczba artykułów: 3
KOMISJE RADY Liczba artykułów: 62
POSIEDZENIA KOMISJI Liczba artykułów: 61
UCHWAŁY RADY GMINY Liczba artykułów: 451
INTERPELACJE, ZAPYTANIA RADNYCH i PETYCJE Liczba artykułów: 2
PETYCJE Liczba artykułów: 0
PROJEKTY UCHWAŁ Liczba artykułów: 0
SESJE RADY Liczba artykułów: 44
INFORMACJE O POSIEDZENIACH Liczba artykułów: 44
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE Liczba artykułów: 18
OFERTY PRACY Liczba artykułów: 0
PODSTAWOWE INFORMACJE Liczba artykułów: 3
W tej części Biuletynu udostępniamy podstawowe informacje o naszej Przykładowej Instytucji: o statusie prawnym, danych teleadresowych, danych ułatwiających kontakt z Przykładową Instytucją i jej komórkami organizacyjnymi.
TABLICA OGŁOSZEŃ Liczba artykułów: 6
KONSULTACJE SPOŁECZNE Liczba artykułów: 1
WÓJT Liczba artykułów: 0
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE Liczba artykułów: 14
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Liczba artykułów: 1
GMINNY OŚRODEK KULTURY I SPORTU Liczba artykułów: 1
GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. Liczba artykułów: 1
PLACÓWKI OŚWIATOWE Liczba artykułów: 3
SPRAWOZDANIA FINANSOWE JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY. Liczba artykułów: 2
OPIEKA ZDROWOTNA Liczba artykułów: 1
WARSZTATY TERAPII ZAJĘCIOWEJ Liczba artykułów: 1
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE Liczba artykułów: 5
ŻŁOBEK GMINNY TĘCZOWA KRAINA Liczba artykułów: 1
WYBORY I REFERENDA Liczba artykułów: 77
WYBORY PREZYDENTA RP Liczba artykułów: 31
WYBORY PREZYDENTA RP 10.05.2020 r. Liczba artykułów: 9
Wybory Prezydenta RP 28.06.2020 Liczba artykułów: 22
WYBORY SAMORZĄDOWE Liczba artykułów: 14
WYBORY UZUPEŁNIAJĄCE DO RADY GMINY LEGNICKIE POLE 26 KWIETNIA 2020 R. Liczba artykułów: 12
WYBORY DO SEJMU I SENATU Liczba artykułów: 8
WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO Liczba artykułów: 0
WYBORY ŁAWNIKÓW Liczba artykułów: 1
REFERENDA GMINNE Liczba artykułów: 20
Wybory do Izb Rolniczych Liczba artykułów: 3
KOMUNIKATY Liczba artykułów: 2
PRZETARGI I ZAMÓWIENIA PUBLICZNE Liczba artykułów: 89
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE Liczba artykułów: 84
2020 Liczba artykułów: 0
2021 Liczba artykułów: 84
POWYŻEJ 130 000 zł Liczba artykułów: 76
PONIŻEJ 130 000 zł Liczba artykułów: 8
PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Liczba artykułów: 5
SOŁECTWA Liczba artykułów: 17
BUDŻET GMINY Liczba artykułów: 26
PROJEKT BUDŻETU Liczba artykułów: 1
BUDŻET I JEGO ZMIANY Liczba artykułów: 1
WIELOLETNIA PROGNOZA FINANSOWA Liczba artykułów: 0
WYKONANIE BUDŻETU Liczba artykułów: 1
OPINIE RIO Liczba artykułów: 4
SPRAWOZDANIA Liczba artykułów: 19
Sprawodzania finansowe Liczba artykułów: 1
Sprawozdania z wykonania budżetu gminy Liczba artykułów: 2
Informacje z wykonania budżetu gminy Liczba artykułów: 16
PRAWO LOKALNE Liczba artykułów: 147
ZARZĄDZENIA WÓJTA GMINY Liczba artykułów: 96
ZARZĄDZENIA WÓJTA GMINY - rok 2020 Liczba artykułów: 47
Zarządzenia Wójta Gminy- rok 2021 Liczba artykułów: 19
Zarządzenia Wójta Gminy- rok 2022 Liczba artykułów: 27
Zarządzenia Wójta Gminy- rok 2023 Liczba artykułów: 3
OBWIESZCZENIA Liczba artykułów: 49
INNE DOKUMENTY Liczba artykułów: 1
INFORMACJA PUBLICZNA Liczba artykułów: 20
INICJATYWA LOKALNA Liczba artykułów: 12
ORGANIZACJE POZARZĄDOWE Liczba artykułów: 1
STOWARZYSZENIA Liczba artykułów: 1
Rejestry i ewidencje Liczba artykułów: 5
PODATKI I OPŁATY LOKALNE Liczba artykułów: 30
AKCYZA Liczba artykułów: 1
GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI Liczba artykułów: 1
PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI Liczba artykułów: 7
PODATEK ROLNY Liczba artykułów: 7
PODATEK OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH Liczba artykułów: 4
PODATEK LEŚNY Liczba artykułów: 8
POMOC PUBLICZNA Liczba artykułów: 2
PORADNIK KLIENTA Liczba artykułów: 0
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA Liczba artykułów: 0
WZORY DOKUMENTÓW Liczba artykułów: 39
ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENNE Liczba artykułów: 3
ROLNICTWO, LEŚNICTWO I GOSPODARKA WODNA Liczba artykułów: 3
GOSPODARKA ODPADAMI Liczba artykułów: 1
DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA Liczba artykułów: 1
NIERUCHOMOŚCI Liczba artykułów: 2
INWESTYCJE Liczba artykułów: 6
SPRAWY OBYWATELSKIE Liczba artykułów: 10
GOSPODARKA KOMUNALNA Liczba artykułów: 4
OŚWIATA Liczba artykułów: 3
ZEZWOLENIE W SPRAWIE SPRZEDAŻY ALKOHOLU Liczba artykułów: 6
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Legnickie Pole Liczba artykułów: 2
Pani Natalia Sromecka – Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Legnickie Pole.
Natalia Sromecka
Urząd Gminy Legnickie Pole
ul. Dientzenhofera 1
59-241 Legnickie Pole
telefon: +48 76 858-28-10
email:dostepnosc@legnickiepole.pl
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego(1)
COM_CONTENT_READ_MOREKoordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Legnickie Pole